Zitat von Stargate+AtlantisFan_92oh ja smilee dadra hani nid dänkt ich liäbä schwiizerdütsch jede cha schriibe waser wet und es git kei grammatikregle das isch ächt geil schwiizerdütsch isch halt eifach waaauuuu sorry aber sit ä naja nid würkli gueti kollegin dademit agfange het machis au immer sött übrigens wow heisse mis englisch isch au nid s bescht aber comparativ und super lativ hani mitlerwile verstande und jetzt sött öper us dütschland na ä übersetzig schriibe gäll smilee hehe
Zitat von Stargate+AtlantisFan_92oh ja smilee dadra hani nid dänkt ich liäbä schwiizerdütsch jede cha schriibe waser wet und es git kei grammatikregle das isch ächt geil schwiizerdütsch isch halt eifach waaauuuu sorry aber sit ä naja nid würkli gueti kollegin dademit agfange het machis au immer sött übrigens wow heisse mis englisch isch au nid s bescht aber comparativ und super lativ hani mitlerwile verstande und jetzt sött öper us dütschland na ä übersetzig schriibe gäll smilee hehe
liebi grüessli us dr schwiiz
Dein Wunsch sei mir Befehl
"JaSmilee, daran hab ich ich nicht gedacht, ich liebe Schweitzerdeutsch, jeder schreibt wie er will und es gibt keine Gramatikregel. Das ist echt geil. Schweitzerdeutsch ist einfach wow. Sorry, aber ist eine nicht wirklich gute Kollegin;),die damit angefangen machts sie auch immer,sollte übrigens wow heissen. Mein Englisch ist auch nicht besser, aber Komperativ und Superlativ hab ich mittlerweile verstanden. Und nun kann eine aus Deutschland eine Übersetzung schreiben, gell Smilee?"