Sowas gibts im Gerritangelforum und ich finde es genial.
Hier kann jeder in der Sprache schreiben, die der mag.
Also viel Spass!!
So guys, my favourite language of course is english! It´s simply the worlds best language ever...But I like french also, but I can speak just a little tough. I also love spanish.
My favourite language is English too. But I don't speak ist very good, because i learn it just one year and seven months. I speak French too, but I hate this language and I can't it very good. But the best language anyway ist German from Switzerland. Have a nice day!!!
oh ja smilee dadra hani nid dänkt ich liäbä schwiizerdütsch jede cha schriibe waser wet und es git kei grammatikregle das isch ächt geil schwiizerdütsch isch halt eifach waaauuuu sorry aber sit ä naja nid würkli gueti kollegin dademit agfange het machis au immer sött übrigens wow heisse mis englisch isch au nid s bescht aber comparativ und super lativ hani mitlerwile verstande und jetzt sött öper us dütschland na ä übersetzig schriibe gäll smilee hehe
und smilee es isch würkli FASCHT jede schwiizer ohni die wo franz (was für e blödi sprach?! dänä isch ächt langwilig gsii wos die sprach erfunde hend!) spreched isch wahrschinli jede
oh ja "äs isch ebe ä landessprach" dä satz ghöri sit ich immer wieder meckere dasmer meh franzlektione als englischlektione ide schuel hend und im übrige chani scho viel besser englisch als franz und franz hani sicher 2 jahr länger!